Kusinbröllop 7/8 - 2010

I lördas var vi på bröllop!
Min kusin Niclas gifte sig med sin vackra brud Sara.
Och vilken underbar dag det var!


Älsklingen och jag njuter av lite champagne medans vi väntar på att brudparet ska anlända.

Min vackra syster Annette och hennes Rick.

Min fina älskling! (Och kusinen Emma med solglasögon i bakrunden)

Nu äntligen kommer dom! Lite sena men det gör inget.

Min fina kusin Niclas och hans Sara.

Utomhus vigsel, underbart! Vilken tur dom hade med vädret!

Mycket folk! ca 150 gäster tror jag det var.

Nu ska ringarna på plats.

Prästen höll på att glömma kyssen...

...Men han fick allt kyssa sin Sara.

Nygifta och lyckliga!

Här står vi och njuter.

Min familj!

Moder jord och fader vår.

Mamma kan aldrig lära sig att vara tyst när man ska ta kort!

Jag och min bo!

Moster Marita och mamma.

Moster Marita med sin man Kurt.

Ja, min pappa han är cool!

Syrran och Rick.

Brorsans fina flickvän Karina.

Rick och bror min Christian.

Kusinen Mia.

Min sköna böna!

Morbror Thomas.

Kusinen Alexander.

Jag och Lisse.

Här sitter vi på en hyrd buss ner till vänersborg. Vi skulle egentligen ha åkt båt, men en av båtarna va sönder så det var bara Saras släckt som fick plats på båten ner till hotellet där festen skulle vara. Det var lite synd, men vi hade lika roligt ändå... 

...Eller hur älskling!?

Nu är alla samlade igen och vi väntar ivrigt på lite mat.

Alex hade med sig en kompis som dejt och hon var en otroligt skön och rolig människa! Söta Anki!

Kussen Alex och jag.

Rick och Lissette.

Fina Karina!

Nu har folket fått sig lite mat!

Och det var gott tyckte bobo!

Mätta och belåtna, men väntar på lite tårta...

...och nu var det dags!

Efter all god mat och dricka så måste man ju bara dansa!

Älsklingen kör Michael Jackson stile!

Vi är ett lyckligt par...

...och här är ett till!

Min underbara syster och hennes goa Rick!

Här sitter folket ute och njuter! Moster Marita och Kurt!

Min andra moster Gunilla.

Och Gunillas man Bengt.

Nu var det tyvär dags att åka hem!


Men vilken underbar dag det var!
Och va dyrt det bröllopet måste ha blivigt!
Hyrning av bussar och båtar, hotellet, öppen bar med massa champagne, vin, öl och allt annat.
Men slår man på stort blir det oftast lyckat, och det blev det verkligen!


Niclas och Sara, jag önskar er all lycka i världen
och ett fortsatt underbart liv tillsammans!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket vackert bröllop :) o vad fina ni va mina små älsklingar <3

2010-08-09 @ 16:43:10
URL: http://natzki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0