Fredag...


Som sakt var jag hos kiropraktorn igår, och det gick fint.
Han fick knäckt ryggen lite grann men jag ska dit fler gånger så allt släpper.
Det ska bli såååå skönt att bli av med all värk!

Idag har jag jobbat kvällen och det har varit så lugnt och skönt på jobbet.
Ibland är det stressigt och gapigt men idag var det nästan för tyst och stilla...
Kanske är lugnet före stormen!?

Men jag ska inte dit imorgon, jag ska på bröllop! :)
Min kusin Nicklas ska gifta sig. Det kommer bli kul!
Vad jag vet så ska vi först åka båt på kanalen ner till gammledal.
Där någonstans ska vigseln vara,
och det ska vara utomhus så jag hoppas det inte regnar.
Och sen på något sätt bär det av till ett hotell i vännersborg.
Hoppas bara det räcker med champagne till 150 personer ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0