Vår!


Nu var det ett tag sen jag skrev. Har inte haft tid eller ork.
Är fortfarande sjuk, förkyld och hostar.
Jag var på vårdcentralen förra veckan och tog prover. Det visade dock inget.
Men dom skickade något prov till näl som jag får svar på imorgon om det visade något.
Men jag har iallafall min hostmedicin som jag får sitta och smutta på sålänge.

Men nu är det äntligen vår! :D All snö är borta och blommor börjar komma fram ur sin vila.
Jag stod ute på baksidan förut i solen och bara njöt i ett linne och leggings.
Man kan inte tänka sig att för bara några veckor sedan var det flera minus grader och flera decimeter med snö ute. Men nu är det gone! :D Så himla gött!


Blommor på våran baksida.


Helgen har varit underbar. I fredas var vi på massa fester. Först hemma hos Manny, sen hemma hos Tisse och sen hemma hos Jonny och Linda och sen tillbaka till Tisse!
Det var en riktigt rolig kväll! :D
På lördagen hade vi det mysigt, jag, Lisse och manny. Vi kollade på film och åt godis ;)
Och i går kom Lisses kussin Vanessa och sov över. Så då gjorde vi samma sak, kollade på film och åt godis. Gott! ;D

Så nu sitter jag här och njuter med ett glas rosa pantern och John Mayer i högtalarna.
Det kan inte bli bättre. Eller jo! Jag fyller år om 8 dagar! Hihi! :D


Rosa Pantern, oblandad.


Rosa Pantern, blandad.


Kommentarer
Postat av: Lissette a.k.a Loca

Dom e riktig goooa dom också :D Alskar dej hjärtat!

Du e bast!

2010-04-19 @ 03:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0