1:a April...



Fan! Kom på nu att jag inte lurade någon igår.
Får nu se till att inte glömma det den 1:a maj då.

Igår fylde även Jennifer 18 år. Äntligen myndig, haha!
Först var det tänkt att gå till Back Stage, men vi hade ingen lust med det
så vi gick till Meza istället. Och där träffa jag min gamla granne och barndomsvän Linda.
Det var rikigt roligt att se henne.
Har inte träffat henne sedan dan då jag och Lissette hade varit ihop i en månad.
Och det är mer än 5 år sedan! Har saknat min ski-buddy!
Så det blev mycket dansande igår, och det var välbehöft!
Det blev en riktigt rolig kväll!! :D

Idag är det långfredagen och imorgon är det Påskafton!
Då ska vi äta god påskmiddag och jag längtar! :D



Bilder från igår...










Kommentarer
Postat av: Linda

Vi måste gå ut någon dag nu snart, måste måste måste! Var jättekul att träffa dig! :)

2010-04-04 @ 22:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0