Halloween!

Ja, nu är det Halloween! Älskar högtider och sånt göjs. Men denna afton blire att ta det lungt hemma framför datan och tv:n. Jag satt barnvakt åt mina underbara syster-döttrar igår och idag har jag jobbat delad tur, 07:00 - 20:00 men fick sluta en halv timma tidigare så det va ju gött. Och imorgon börjar jag kl 06:45 - 16:00 så det blir en lugn helg. Men Halloween pyntat är det hemma iaf, det måste det ju vara! Älsklingen min dricker lite med manny idag, vodka! Bara hon inte blir för full och stör mig om jag sover sen, men det tror jag inte. Gillar inte att sova utan henne så jag stannar nog uppe tills hon kommer hem! Hoppas du har det roligt babe! Men nu ska jag nörda mig lite framför facebook. (jag är riktig facebook nörd)
Ha en bra helg gott folk!

Happy Halloween!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0